مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 19:002023-08-22سياسي

فارس من| مخاطبان فارس: سگ گردانی در تهران موجب سلب امنیت شده است


مخاطبان فارس با ثبت پویشی تحت عنوان «ممانعت از سگ گردانی در بوستان ها» در سامانه مردمی فارس من، خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، مخاطبان فارس با ثبت پویشی تحت عنوان ممانعت از سگ گردانی در بوستان ها در سامانه مردمی فارس من، عنوان کردند: به خاطر حضور بسیار زیاد سگ گردانان در بوستان ها، به خصوص بوستان فراز در منطقه 5 تهران، شهروندان در این پارک احساس امنیت ندارند.

ثبت کننده پویش در گفت وگو باخبرنگار فارس در تهران ضمن بیان اینکه نگران انتقال بیماری های ناشی از حضور سگ ها در فضای سبز هستیم، گفت: خانواده ها به خاطر فضولات سگ ها نمی توانند به درستی از فضای پارک استفاده کنند.

وی ادامه داد: سگ گردانی در بوستان فراز در پونک به گونه ای اوج گرفته که هیچ کدام از خانواده ها به خاطر حفظ امنیت جانی، جرئت بردن فرزندان خود به پارک را ندارند، زمانی هم که به صاحبان این سگ ها تذکر داده می شود با بی احترامی با مردم برخورد می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سگ گردانی در محیط های عمومی شهر تهران یکی از پرچالش ترین مسائل روز این شهر است؛ در این خصوص محمدرضا شیرزادی رییس گروه مدیریت بیماری های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت در تیرماه 1402 با بیان این که 70 درصد موارد سگ گزیدگی از سوی سگ های صاحب دار است، گفته بود: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مخاطبان فارس: سگ گردانی در تهران موجب سلب امنیت شده است

فارس من| مخاطبان فارس: سگ گردانی در تهران موجب سلب امنیت شده است